בניית אתרים

תהליך בניית אתר

08 בנובמבר, 2017 23:58 | מאת |

בניית אתר אינטרנט מורכבת מ 4 שלבים עיקריים

שלב 1 – אפיון

בשלב האפיון אנחנו נבין בדיוק במה עוסק האתר. אנחנו ניפגש איתכם, נשאל שאלות, נבין את הצרכים ואת המטרה שלשמה מוקם האתר ובסוף שלב האפיון נספק לכם מסמך מפורט המתאר את העמודים השונים של האתר, מה יופיע בהם, מה יהיו נקודות ההתממשקות של הגולש באתר וכיצד יתנהג כל אלמנט באתר.
המטרה של השלב הזה היא לתכנן את האתר בצורה המיטבים על מנת לגרום לגולשים לפעול כיצד שהייתם מעוניינים שיפעלו, בין אם מדובר בלקרוא תוכן אחרי תוכן ובין אם המטרה להשאיר ליד לקראת עסקים עתידיים.

אפיון

שלב 2 – עיצוב

בשלב העיצוב אנחנו ניקח את העמודים שתכננו באפיון ונהפוך אותם למשהו יפה. אנחנו דוגלים בעיצובים פשוטים, נקיים, רספונסיביים ומכווינים. בסוף שלב זה אנחנו נספק לכם קבצים עם עיצובים מסודרים של כל סוגי העמודים באתר, עם פלטת צבעים אחידה ונוחה לעיניים שתתאים ככל האפשר לאלמנטים הגרפיים הקיימים שלכם כמו לוגו למשל.

עיצוב

שלב 3 – פיתוח

בשלב הפיתוח אנחנו ניקח את החלום ונהפוך אותו למציאות. אנחנו נקים את האתר בפועל על שרת האחסון שלכם ותחת הדומיין שלכם. בסוף השלב הזה יהיה לכם אתר חי ופעיל שתוכלו להפנות אליו את כל מי שתרצו. לאתר יהיה אזור ניהול שבו תוכלו לשנות בצורה נוחה כמעט כל אספקט באתר בין אם מדובר בטקסט או בתמונות ובחלק מהמקרים גם במבנה. המטרה שלנו היא שמרגע שהאתר עולה לאוויר תוכלו לתפעל אותו לגמרי לבדכם ושתזדקקו לנו כמה שפחות.

פיתוח

שלב 4 – תחזוקה

בשלב התחזוקה אנחנו נעדכן את האתר ונטפל בבאגים אם יתגלו. עולם האינטרנט הוא עולם דינמי, דפדפנים מתעדכנים, פורמטים משתנים ומה שהיה נכון היום לא בהכרח יהיה נכון בעוד כמה חודשים. אנחנו בד"כ מציעים כחלק מבניית האתר שירותי תחזוקה חינמיים למשך חודשיים במהלכם אנחנו מוודאים שהאתר פועל כמו שצריך. עם זאת אנחנו ממליצים להמשיך ולרכוש גם שירותי תחזוקה עתידיים כדי לוודא שהאתר שלכם תמיד מעודכן לגירסאות האחרונות ותואם לדפדפנים המתקדמים ביותר.

תחזוקה

תחת קטגוריות:

פוסט זה נכתב ע"י אורי צציק

התגובות סגורות.